24 Kasım 2013 Pazar

Kabus Neredeyse Sona Erdi

David Wilcock  (Yazar)  16 Haziran 2013




Yazıda Bahsi Geçenler 


Vilademir Putin’in en görünür müttefiği olduğu Yerli Rus Hristiyanlarının Güçlü Mezhebi

Josef Stalin’in ( Rus Devlet Adamı)  1953’te Öldürülmesi ( Yazının Sonunda Uzaylılar Hakkında Araştırma İstediği Bilgisi Mevcut)

David Wilcock’a  İfşaat Hakkında Dünya Dışı Varlıklar Tarafından Verilen Bilgi

Michael Jackson’ ın Ölümü Ve Ailesinin  Önemi (Yazının Sonunda Michael Jackson ve  Dünya Dışı Varlıklar ile ilgili yazı mevcut)


NSA veri – didikleme skandalı karanlık Güç Elitinin açıkça deşifre olmasının ve adalete teslim edilmesinin tam eşiğinde olduğunun güçlü kanıt parçalarından sadece bir tanesidir.
Bu gerçekleştiğinde, yakın zamanda tüm modern tarihteki en önemli olay olacaktır. Ancak bu kez oyun pozitife değişecektir – negatif için değil.

BU ARTIK BİR KOMPLO TEORİSİ DEĞİLDİR
NSA’nın potansiyel olarak on line olarak düşündüğünüz, söylediğiniz ve yaptığınız her şeyde casusluk yapmakta olduğunu bilmek nasıl hissettiriyor?
Tüm kredi kartı harcama alışkanlıklarınızın izlendiğini bilmek nasıl hissettiriyor? Yaptığınız her telefon çağrısında, kimi aradığınız, ne zaman aradığınız ve ne kadar süre görüştüğünüzün kaydedildiğini bilmek nasıl hissettiriyor?
Çoğu insan için bu tam bir şok. Bildiğimizi düşündüğümüz her şey yeniden gözden geçirilmeli. Yatağın altında canavar var.
Benjamin Fulford 2008′den bu yana pozitif ittifak ile temas halinde ve o başladığından beri onun iddialarını araştırıyorum ve bildiriyorum.

YERLİ RUS HRİSTİYANLARIN GÜÇLÜ MEZHEBİ
Bu özet yazıda 1970′lerde Sovyet Bolşevikleri deviren “yerli Rus Hristiyanların güçlü mezhebi”ni okuyacaksınız.
1917 Bolşevik Devriminin Wall Street tarafından finanse edildiğini ve desteklendiğini öğrenmek sizi şaşırtabilir.
John F. Kennedy’nin en güvendiği banker olan Dr. Peter David Beter’e göre, bu Hristiyan direniş mezhebi en azından “iki yüz yıl yaşında”. Bu tarih 1776′da Bavaria’da İllüminati’nin kuruluşuna denk geliyor.
En şaşırtıcı olanı, bu Hristiyan ittifakın Bolşevikleri (Kabal’ın güçlü bir grubu) en sonunda defetmek için 60 yıl çalışmış olmasıdır.
Stalin’in 1953′te öldürülmesi ve Khruschev’in de-Stalinization kampanyası (heykellerini yıkarak/yapıtlarını yok ederek Stalin’in fikirlerini ve bu fikirlerin halkın üzerinde yarattığı etkiyi ortadan kaldırma çabası) Bolşevikler tarafından yapılmıştı.
Bolşeviklerin 1970 lerin sonunda tongaya basıncaya kadar neler olup bittiğine dair hiç fikirleri yoktu.




SABIR, SEBAT VE KADEMELİ DEĞİŞİM ANAHTARDIR
Beter’in web sorumlusu bu ittifakın nasıl çalıştığının özetini veriyor:
Bu [Kabal'ı def etmenin] altmış yıllık deneyimi onlara Bolşevikler ve Siyonistler gibi insanlarla başa çıkıldığı zaman neyin işe yaradığı neyin işe yaramadığı ile ilgili çok kesin, canlı fikirler bıraktı.
Onlar aynı zamanda herhangi türde hızlı, radikal değişimin devrimin kapısını açtığını biliyorlar – ve devrimin olduğu yerde, Bolşevik – Siyonist ajanların bunu suistimal etmek için orada olacaklarını biliyorlar.
Bu ittifak 1980 ler de ve tekrar 1990 larda tersliklerden sıkıntı çekmiş olsa da, nükleer silahsızlanma planlarıyla Gorbaçov bunun bir parçasıydı.
Dahası, tanıdığım içerdekilerin çoğu Vladimir Putin’in bugün bu ittifakın en görünür düzenleyici üye olduğunu söylediler.
İttifakın Asya grubuyla, onların Güç Elitine karşı trilyonlarca dolarlık hukuk davası duyulduktan sonra kişisel olarak temas kurdum.
1 Aralık 2011′de ittifakın ve onların iddialarının doğruluğunu destekleyen inanılmaz miktarda fotoğraf ve döküman almaya başladım.
O zamandan beri bu sitede destekleyici malzemeyi yazıyorum. Bu, kişisel olarak tanıdığım farklı içerdekiler tarafından dünyadaki en tehlikeli ve gizli konu olarak düşünülüyordu.
Aralık 2012′de, ittifakın Rus ulusal televizyonunda yayınlanan ve milyonlarca insan tarafından seyredilen iki adet üç saatlik belgeselin yaratılmasını emrettiği görüldü. Bunların ikisine de katıldım.
Bu iki TV şovunun birincisinin gösterildiği gün Almanya’nın ABD Merkez Bankasından 300 ton altınını geri istediği zaman şok oldum.



BÜYÜK KEHANET RÜYALARI HER ŞEYİ BIRAKMAMA NEDEN OLDU
Bu rüya 19 Nisan 2013′te geldi ve çok şaşırtıcıydı. Kabal’ın (İllüminati) bozguna uğratılmasının çok yakın olduğunu açıkça önceden haber veriyordu.
Bu olay zirvesine ulaşırken bir süre önemli bozucu, bölücü etkilerin olacağı gösterildi.
Rüyada bu dünya – dönüştürücü olay inanılmaz büyüklükte şimşek fırtınası olarak görünüyordu – yolundaki her şeyi silip yok ediyordu.
Lütfen bunun dünya çapında bir felaket olmadığını not edin. Ama, bir şato olarak sembolize edilen Güç Elitinin merkez, atan kalbi fırtınanın direkt yolundaydı.
Bu fırtına vurmadan önce Kabal hakkında mümkün olduğu kadar çok şeyi açığa çıkarmaya çalışmam istendi.
Aslında şimdi bu kısmı yazmakta olmamın nedeni budur, özellikle bu olaylar kritik kitleye ulaşırken.

TARİH EBEDİYEN DEĞİŞMİŞ OLACAK
Bu fırtına geldiğinde, tarihin ebediyen değişmiş olacağı bana açıkça gösterildi. Rüya zamanında Kabalın bu büyük bozguna uğratılması sadece yarım saat süreydi. Bunun gerçek zaman tahmini olmadığını kesinlikle biliyorum, ama diğer taraftan, sadece bir kaç ay ileride olan mega – olay ile uğraştığımızı açıkça görebiliyordum.
Bu aslında kitapta yazmayı henüz tamamladığım döngülere çok iyi uyuyor. İnanması çok zor görünüyor, ama olasılıklara açıktım.
NSA veri didikleme skandalı ortaya çıktığında, çok yaklaştığımızı ve eyleme geçme zamanı olduğunu biliyordum.

SONRAKİ BÜYÜK RÜYANIN KABUL EDİLMESİ DAHA ZORDU
12 Mayıs’ta başka bir kehanet rüyası gördüm. Bu kez bu rüya öncekinden çok daha fazla şoke edici ve spesifik idi. Bu durumda, bunu hemen yayınlamak istemedim. Bu kez geri durup, bir süre bekleyip nereye götüreceğini görmek istedim.
Kehanet edilen zaman o kadar kesindi ki, bu kadar yakın olabileceğini anlamak zor oldu.
Rüyalarda, her şey sembolizm ile şifrelenmiş olabilir. Her şeyi harfi harfine almak akıllıca değildir.

12 MAYIS 2013′ten İTİBAREN YAKLAŞIK ALTI HAFTA
Rüyada 12 Mayıs Pazar günü saat 9:15′te uyandım, gün ışığında evimin dışında araba yolunda yürüyordum.
Beyaz kıyafetli bir adam bana doğru yürüdü – ve çok olağandışı, ışıltılı bir özelliği vardı. Onun varlığı beni anında rahatlattı. Tam o anda, onun bilge bir insan olduğunu ve benimle paylaşacak değerli bilgisi olduğunu biliyordum.
Bir tür yeni, geleceğe ait bina vardı ve beni bir kapıdan içeri götürdü. Ona benzeyen başka insanlar binanın içinde bilgisayarlarda çalışıyordu.
Normal görünen dizüstü bir bilgisayarın önüne beni oturttu ve bilgisayarın diğer tarafına bakacak şekilde oturttu. Tam gözlerime baktı ve konuşmaya başladı.
David, tüm bu yıllar boyunca seni hazırlamakta olduğumuz her şey gerçekleşmeye başlamak üzere. Gerçekte İfşaat’ı [Dünya Dışı Varlıklar Hakkında Kamuoyunu Aydınlatma] göreceksin.”
Afalladım. Sessiz kaldım. Sadece dinlemeyi sürdürdüm. Sonunda “bilgili olan” birinin benimle konuşmaya karar vermesinden hoşnuttum.
Sonra notebookta bir web sayfası açtı. “İşte böyle başlıyor.”  Çok şaşırmıştım, Drudge Report’un ana sayfasını açmıştı!
KIRMIZI MANŞETLER
                                                       




Spesifik olarak, bu Drudge Report’un kalın, kırmızı manşetlerin olduğu ana sayfasıydı.
Bu ilk işaret olacak. Drudge Report’ta bunun gibi manşetler göreceksin, hepsi kırmızı.”
Bunları bir hafta içinde göreceksin, ama her şeyi görmen iki hafta sürebilir.”
Bu, rüyanın sadece başlangıcıydı. Bir şeyler görmek için bir hafta beklemek zorunda olabileceğimi umuyordum.
Tam ertesi gün, 13 Mayısta Drudge Report’ta kırmızı renkte manşetler görünce şok oldum – aynen bana gösterildiği gibiydi:


TAM ERTESİ GÜN DİKKATE DEĞER GEO – EŞZAMANLILIK ORTAYA ÇIKTI
Sonraki şaşırtıcı gerçek dünya olayı ertesi gün – 14 Mayısta – gerçekleşen çok garip bir eşzamanlılık idi.
İki kel kartalın – ABD’nin resmi maskotu – pençeleri bir araya dolanıp yere çakılmışlardı – havaalanı kaçış rampasında.
Burada, bunun ABD’deki muhalif kesimlerin birbirlerine saldırdıklarının çok açık, aşikar, kolay anlaşılır mesajı olduğu görüldü.
Dahası, bu olayın meta – mesajı havalanı çarpmaları etrafında merkezlenmişti – 9/11 de gördüğümüz gibi – çünkü kuşlar havalanı rampasında çarpışıp düşmüşlerdi. Her iki kuş ta yere düşmüştü. Kavgaları sırasında pençeleri birbirine dolanmıştı. Bu eşzamanlılık mutlu sonla bitti. Kuşlar kurtarılmayı kabul ettiler.

RÜYA BU NOKTADA BİTMEDİ
Rüyamda rehberim devam etti: “Bu başlangıç manşetler direkt olarak bunu takip edecek çok daha büyük olaylar serisinin zeminini hazırlıyor.”
Bu sonraki olaylar da Drudge Report’un ana sayfasında kırmızı renkli manşetler olarak görünecek.”. “Bakman gereken anahtar zaman penceresi, başlangıç manşetler ortaya çıktıktan altı hafta sonra.”
“O zaman ne olacak?” diye sordum.
İfşaat başlayacak” diye yanıtladı. “Ummakta olduğun her şey gerçekleşmeye başlayacak.”
“Biraz daha spesifik olabilir misin?” diye sordum. Bu noktada notebookta Drudge Report’un başka bir sayfasını açtı.
Hepsi aynı anda yayınlanacak olan üç farklı büyük haber hikayesi göreceksin. Bunların her biri Drudge Report’ta kırmızı ile vurgulanacak. Bu dünya çapında olacak. Herkes bunlardan konuşacak.”

BUNUN ZAMANLAMASINI NASIL AYARLARIZ?
“Altı hafta” figürü tamamıyla açık değildi. Bir olasılık 4 Haziran olabilirdi – rüyanın gerçekleşmesinin altı hafta sonrası. Bir diğer olasılık 1 Temmuz olabilirdi, olayların ilk raundunun gerçekleşmesi için verilen bir haftalık zaman penceresinden altı hafta sonrası.
Ayrıca altı hafta figürü sembolik olabilir, sadece yaklaşık pencereyi temsil ediyor olabilir.

İFŞAAT İLE İLGİLİ MANŞETLER
Rüyada, bu manşetlerin İfşaat ile ilgili olacağı anlatılmıştı. UFO’lar ve ET’ler büyük bir seviyede patırtı koparacaktı ve çok ciddiye alınacaktı.
Ayrıca hikayelerin bir tanesinin Amardeep Kaleka’da tartışılan Atacama insansısının ve Dr. Steven Greer’in filmi SİRİUS’u kapsayacağı gösterildi.
Rüyada bu gelen manşetleri gördükten sonra, rehber ve ben diz üstü bilgisayar çalışma odasından kalktık ve binanın dışına yürüdük.

MICHAEL JACKSON RÜYASI
Beni Güç Elitinin ortaya çıkarılması ve bozguna uğratılması ile aynı zamana denk gelen çok büyük, dünya çapında ifşaata hazırlayan bir çok rüya gördüm. Bu rüyalardan birinde Michael Jackson vardı.
Bu rüya sadece sezgisel olarak aldığım bir veri parçasıydı, bunu uzun süre anlatmadım, çünkü kuşkucular buna “ego” deyip saldıracaklardı. Bundan ilk kez 11 Eylül 2009′da bahsettim.
Michael Jackson ölmeden haftalar önce, onunla birlikte yürüdüğüm ve dinleyicisinin korkusundan kalp krizi geçirerek öldüğü bir rüya gördüm. Rüyada ağlıyordu ve kalp krizinden kollarımda öldü. Dev bir açık hava konserindeydik ve ekranda görünen bir reklam vardı. Reklam onun burnunun diyagramlarını ve plastik ameliyatını gösteriyordu. Tamamen korkmaya başladı ve panik atak geçirdi.
O gittikten sonra, ailesi toplandı ve gitme zamanını seçmesinin ne kadar üzücü olduğunu söylediler, çünkü eğer burada kalsaydı, Yeni Dünya Düzeninin muazzam bozgununu görecekti.
Bu onun çok uzun süredir istediği bir şeydi ve şimdi bu çok yakın. Gerçekten öldüğü zaman, bu benim rüyalarımı yaratan güçlerin geleceği görebildiklerinin bir işaretiydi. Ölümüyle ilgili çok üzücü olan şey, kollarımda öldükten sonra, bu dev toplanmanın olmasıydı.
ÖNEMLİ BİR GÜÇ AKTARIMI
Toplantıda bir çok Afrikalı – Amerikan toplumunun üst seviye aydınları vardı. Obama’nın bunun bir parçası olup olmadığı açık değildi.
Temel olarak olan şey, dünyadaki negatif, finansal olarak yozlaşmış kuvvetlerin kontrol ve güçlerini bırakmaya karar vermeleriydi – görünüşe göre istemeyerek. Şimdi bunu resmi olarak bu yeni gruba devretmeye hazırlanıyorlardı.
Michael Jackson’un aile üyeleri yeni grubun parçasıydı.
Burada önemli olan, bu muazzam güç transferiydi.
Bu rüyayı Jackson ölmeden üç hafta önce gördüm. Michael bana, “Benim geçtiğim aynı şeylerden geçeceksin. Umarım bunlarla benden daha iyi başa çıkabilirsin” dedi.

ŞİMDİ DAHA ANLAMLI GELİYOR
Bana yöneltilen öfke ve nefretle başa çıkmak çok zor oldu.
Eğer Güç Eliti ortaya çıkarılır ve tutuklanırsa ve halk gerçeği öğrenirse, bu konuları örten bir çok farklı insan etrafında bir medya fırtınası kopacağına inanıyorum.
Bu geçen Perşembenin olayları tüm bunlarla ilgili perspektifimi gerçekten dönüştürdü. Şimdi bunu iyi bir şey olarak görüyorum.
Bu gelmekte olan olaylar hakkında uzun, çok uzun zamandır konuşmaktayız. Bunların somut gerçeklikler haline gelmesini görmek oldukça şaşırtıcı. Bu rüyaların doğru olabileceği ve uzun zaman beklemek zorunda olmayacağımız fikrine çok heyecanlanıyorum.
Gerçek bir kez serbest kaldığında, asla durdurulamaz. Olaylar gerçekten ilginç olmaya başlıyor.

BU 230 YILDIR OLUŞTURULMAKTAYDI
İfşaatın hızı azap verici şekilde yavaş oldu – ama Bavarya İllüminati 1776′da ilk kurulduğundan bu yana İttifak bu ana kadar iyi gelişmiş olabilir. 9/11 dahil tarihteki en büyük olayların hepsinin düzenli döngülerde gerçekleştiğini keşfettim, 2,160 yıl boyunca bile her döngüde olaylar arasında bir iki gün kadar fark ediyor.
Bununla ilgili en iyi kaynakları bir araya getirerek ve kendi kendime bir çok yeni keşifler yaparak bu araştırmanın amacını dramatik şekilde genişlettiğimde, bunun neden gerçekleştiğinin daha büyük amacına bakmak zorundaydım.
En sonunda, bunların hepsinin bizleri canlı bir evrende bulunduğumuz gerçeğine uyandırmak için daha büyük İlahi bir tasarımın parçası olduğu sonucuna vardım – ve hepimiz aynı kimliği paylaşıyoruz.
Bilinç kesinlikle beyinde ateşlenen nöronların sonucu değil. Evrenin kendisinin bilinç olduğunu kollektif olarak anladığımızda, aynı zamanda bizleri bireysel ve gezegensel evrimde nasıl yönlendirdiğini de kavrayacağız.

EŞZAMANLILIK ENDÜSTRİYEL ÖLÇEKTE GERÇEKLEŞİYOR
Eşzamanlılık bizleri aslında kim ve ne olduğumuz gerçeğine kademeli şekilde uyandırmak için kullanılıyor. Eşzamanlılık tarihin döngülerinde endüstriyel ölçekte gerçekleşiyor.
Aslında, bir Rus bilim adamı Sümerler zamanına kadar giden tarihteki tüm kayıtlı olayların bu aynı kalıpları izlediğini keşfetti.


Bunlar keşfedilmek için oluşturuldu.
İskan edilmiş milyarlarca dünya – bireysel ve kollektif seviyede – kendi ruhsal evrimlerini yöneten zamandaki yapıları kavramış olabilir.
Eşzamanlılık tüm zamanların en büyük gizeminin kilidini açan anahtar olabilir: Kim olduğumuz, neden burada olduğumuz ve nereye gittiğimiz?
Tüm olayların büyük, İlahi bir tasarımın parçası olduğunu anladığımızda, tarih çok farklı görünmeye başlar.
Bu büyük Zafer anının sonunda üstümüzde olduğu görünüyor.



Josef Stalin’in Emri İle Araştırılan UFO Dosyaları


Michael Jackson Vereceği Konserde İFŞAAT Hakkında Halkı Bilgilendirecekti 


http://galaktikfederasyonpleiades.blogspot.com/2011/12/rusya-fsb-pop-ikonu-michael-jackson_01.html




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder